Karakteranalyse en training
Alia heeft als doel om organisaties bewust te maken van het publieke belang en helpt ze om zich los te maken van egoïstisch gedrag. Volgens Alia is het karakter van een organisatie nauw verbonden met haar reputatie, daarom benadrukken ze het belang van bewustwording omtrent deze materie. Om dit te bewerkstelligen, bieden ze een karakteranalyse en training aan om de reputatie van organisaties te versterken. De nadruk ligt hierbij op het aanleren van compassie en altruïsme als kernpersoonlijkheidskenmerken. Ze zijn ervan overtuigd dat dit perspectief op organisatieontwikkeling essentieel is om te voorkomen dat organisaties moreel failliet gaan.
Op dit moment verdiept Alia zich in de methodologie voor de analyse en training. Op deze manier hopen ze de juiste aanknopingspunten te vinden in organisaties die ze ondersteunen. Zo bepalen ze bijvoorbeeld welk perspectief het meest overheerst, zij het politiek- of missiegedreven, en of de organisatie nog zoekende is. Dit helpt hen om een passend advies te leveren. Alia streeft naar minstens drie klanten in één jaar tijd; gecombineerd met sponsoren om de onderzoeks- en ontwikkelingsafdeling te financieren.
Interesse om samen te werken met Alia of hun team te versterken? Op dit moment is Alia op zoek naar nieuwe verbindingen binnen gemeenten, centrale overheden, publieke organisaties of bedrijven die willen onderzoeken wat maatschappelijk verantwoord ondernemen voor hen betekent. Daarnaast werken ze graag samen met een partij die hen kan ondersteunen bij de social mediastrategie. Neem dan vandaag nog contact op met de oprichters, en volg Alia via LinkedIn.
Caner Sucuoglu (Founder)